Wednesday 16 November 2011

.:: Biru - Doakan Saya ::.

.:: Salam ~ Biru: Doakan Saya ::.

Esok, Insya-Allah saya akan hadir untuk temuduga kerja dan ini merupakan temuduga kerja yang kedua buat saya. Rasanya saya tidak berjaya dalam temuduga yang pertama yang telah berlaku dalam bulan Julai yang lalu. Tidak mengapa, teruskan usaha. Rezeki ada dimana-mana. Jangan putus asa. Walau tiada siapa yang memberi sokongan dan semangat, cukuplah diri sendiri ini yang rasa kuat dan yakin serta mampu untuk menghadapi hari esok.

Walaupun jawatan yang ditawarkan tidaklah setinggi atau sehebat mana, tapi saya sangat bersyukur diberi peluang ini.

Bagi yang membaca entri saya ini, saya mohon agar anda mendoakan agar segalanya dipermudahkan buat saya sepanjang temuduga esok dan doakan juga agar saya dapat kerja ini.

Terima kasih atas doa-doa anda buat saya.

Amin.....

No comments:

Post a Comment